Dagens låt

Jag är ingen modebloggare och kommer aldrig att bli, jag tycker att det finns tillräckligt med modebloggare så jag behövs inte till det. Mode, dans, sport och musik är mina största passioner. Jag kommer därför att ha "Dagens låt" istället för typ "Dagens outfit". Jag är en superpassionerad musikälskare, det gäller främst indie, britpop, punk och rock. Brinner starkt också för svenska artister som Kent och Håkan Hellström. Ni kommer märka att det ändå kanske är ganska varierat av det jag kommer presentera.
Första dagens låt kommer under dagen.
Hope you like it.
Puss


Mode och musik går hand i hand, dansa gör man till musiken och sport... det älskar jag bara ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0