She's a maniac on the floor

Har dansat hela eftermiddagen idag och är helt slut. Jag och en klasskompis skulle lära ut en egenkoriograferad dans som ska användas på Öppet hus på skolan den 14 november. Den blir skit bra, men det tar på krafterna att försöka lära 21 personer en dans. Men det gick bra tillslut och det kommer bli grymt bra när det väl är dags.
Imorgon är det danssalarna som gäller mellan 09.00 och 17.00. Tro mig, onsdagarna är lite små jobbiga. Just för att jag ska koreografera hela dagen imorgon också så kommer alla krafter jag ha gå åt. Så ska sova om inte så länge, men jag ska slänga in nattens godnatt sång också innan. Så hörs om ett litet tag.
Puss


Avslutningsdansen på våran dansföreställning från ettan.
Har kläderna på mig från när vi hade dansat till Maniac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0